wtorek, 21 stycznia 2020 r.  Imieniny: Agnieszki, Jarosława, Nory
Wiadomości z tagiem Battlefield  RSS
Deliver Us The Moon - są pomiary wydajności Ray Tracingu i DLSS

Dodano: 24.12.2019 15:00 | 33 odsłon | 0 komentarzy


Pomimo szumnych zapowiedzi, obecnie wydanych gier, które obsługują Ray Tracing nie ma wcale tak dużo. Technikę tę znajdziemy w Quake 2, Shadow of the Tomb Raider, Battlefield V, Metro Exodus, Wolfenstein Youngblood, Control i Call of Duty Modern Warfare. Od 19 grudnia najnowszym tytułem z Ray Tracingiem jest także Deliver Us The Moon, o czym poinformowała nas na swoim blogu NVIDIA. Jest to przygodówka science fiction, w której wcielamy się w astronautę badającego sytuację kolonii na odległym księżycu, który miał stanowić ostatnią nadzieję dla wymierającej ludzkości. Oprócz Ray Tracingu, Deliver Us The Moon otrzymał również obsługę DLSS. Wydajność z tymi ustawieniami sprawdził portal DSO Gaming.

Źródło: https:

MechWarrior 5 bez obsługi Ray Tracingu i DLSS na premierę

Dodano: 07.12.2019 12:00 | 50 odsłon | 0 komentarzy


Gier obecnie dostępnych, które wykorzystują ray-tracing nie ma jeszcze zbyt wiele (a kilka z nich, w tym Assetto Corsa się wykruszyło). Tytułów AAA z użyciem tej techniki NVIDII nie ma jeszcze nawet dziesięciu. Są to obecnie Quake 2, Shadow of the Tomb Raider, Battlefield V, Metro Exodus, Wolfenstein Youngblood, Control i Call of Duty Modern Warfare. Z RTX pożytek robi jeszcze (wpływa na jedną z mechanik rozgrywki) Stay in the Light, będący w Early Access. Niestety w tym gronie nie znajdzie się MechWarrior 5: Mercenaries, które obsługę ray-tracingu miało już zapowiedzianą w sierpniu 2018. Twórcy tego tytułu potwierdzili, że wsparcie dla RTX oraz DLSS nadejdzie dopiero w późniejszym terminie.

Źródło: https:

Battlefield V: Wkrótce do gry zawita odświeżona wersja „najbardziej ikonicznej mapy” [WIDEO]

Dodano: 06.12.2019 16:50 | 41 odsłon | 0 komentarzy


Oczywiście za darmo.

Źródło: https:

[Na marginesie] Kojima przyrzeka strachy, z deską wskoczymy na dachy

Dodano: 25.11.2019 19:00 | 85 odsłon | 0 komentarzy


Battlefield w Star Citizenie (oraz cudowny zwiastun nowego statku), książka kucharska z Destiny, Jedi: Fallen Order w naprawdę niskich detalach, Rachel z Ninja Gaiden w Dead or Alive, plotki o remake'u Tony Hawk Pro Skater oraz Hideo Kojima zabierający się za tworzenie najstraszniejszego horroru w historii.

Źródło: https:

Fortnite z obsługą DirectX 12 - Powinno działać szybciej na pecetach

Dodano: 20.11.2019 13:12 | 49 odsłon | 0 komentarzy


Ostatnie dwa lata w świecie gier komputerowych bezapelacyjnie należały do nowej fali sieciowych shooterów - Fortnite i PUBG - oferujących szalenie popularny tryb rozgrywki nazwany battle royale, wprowadzany w późniejszym czasie to kolejnych produkcji pokroju Battlefield V czy Call of Duty. Bez wątpienia wciąż najpopularniejszym (lub przynajmniej jedną z najbardziej popularnych) tytułem pozostaje Fortnite (choć osobiście nie wiem co gracze w tym widzą). Co jakiś czas wprowadzane są kolejne nowości, nie tylko dodające nowe elementy do rozgrywki, ale także usprawniające samą grę. Nie brakuje najwyraźniej również nowości, które mają jeszcze bardziej wpłynąć korzystnie na samo działanie produkcji. Nowy patch dodał m.in. obsługę API DirectX 12.

Źródło: https:

Epic Games przejął firmę Quixel, odpowiedzialną za bibliotekę Megascans

Dodano: 14.11.2019 16:00 | 21 odsłon | 0 komentarzy


Epic Games dokonało kolejnego istotnego przejęcia, które jest istotne przede wszystkim dla osób korzystających z silnika Unreal Engine 4. Firma nabyła Quixel, twórców biblioteki Megascans, zawierającej wysokiej jakości zasoby wizualne, bazujące na skanach istniejących w rzeczywistości powierzchni, przedmiotów, czy roślin. Materiały były w przeszłości używane w wielu świetnie wyglądających grach, w tym choćby w Battlefield V.

Źródło: https:

Epic Games przej�� firm� Quixel, odpowiedzialn� za bibliotek� Megascans

Dodano: 14.11.2019 11:01 | 31 odsłon | 0 komentarzy


Epic Games dokona�o kolejnego istotnego przej�cia, kt�re jest istotne przede wszystkim dla os�b korzystaj�cych z silnika Unreal Engine 4. Firma naby�a Quixel, tw�rc�w biblioteki Megascans, zawieraj�cej wysokiej jako�ci zasoby wizualne, bazuj�ce na skanach istniej�cych w rzeczywisto�ci powierzchni, przedmiot�w, czy ro�lin. Materia�y by�y w przesz�o�ci u�ywane w wielu �wietnie wygl�daj�cych grach, w tym cho�by w Battlefield V.

Źródło: https:

EA: przysz�y rok bez nowego Battlefielda

Dodano: 30.10.2019 14:36 | 67 odsłon | 0 komentarzy


Czekacie na now� cz�� "pola bitwy"? Mamy dla was z�� wiadomo��. Je�li chodzi o mark� Battlefield, to� strategia Electronic Arts nie zak�ada corocznego wypuszczania kolejnego tytu�u z tej serii - ostatnia cz��, Battlefield V, zadebiutowa�a w zesz�ym roku, a w tym nie doczekali�my i prawdopodobnie ju� nie doczekamy si� kontynuacji cyklu. Co natomiast z rokiem 2020?

Źródło: https:


Starsze wiadomości »
reklama

Copyright © 2008-2020 SHUTDOWN  - wszelkie prawa zastrzeżone